Le lelei ma le puipuiga o le taavale eletise hydraulic jack

1. Tulaga lelei o taavale eletise hydraulic jack

1) O le faʻaaogaina e matua malosi lava, ma o ituaiga eseese o taʻavale e mafai ona faʻaaogaina mo le siiina ma le tausiga.

2) O loʻo faʻaogaina le faʻaogaina o le eletise mo le siiina, lea e saogalemu ma mautu, e le gata ina faʻasaoina le taimi ae faʻasaoina foi galuega, ma faʻaleleia atili le lelei o galuega.

3) E telē le vaega o fa'avae ma e mamafa le uta.O loʻo i ai se nofoaga pamu tuʻueseese, ma e mafai ona faʻaogaina le pamu e toso saʻo ai meafaigaluega e faʻagaioi pe a faʻagaoioi, ma o le gaioiga e matua fetuutuunai ma faigofie.

4) E matua maualalo le fua o le toilalo, toetoe lava leai se tausiga e manaʻomia

5) E mafai ona faʻafeiloaʻi le jack hydraulic taʻavale eletise i tulaga eseese e galue ai, ma o lona pito i lalo o loʻo faʻapipiʻiina i uili, lea e mafai ona tosoina ma faʻagaoioi e se isi nofoaga pamu.

 

2. Lapataiga mo le faagaoioiga o le taavale eletise hydraulic jack

1) Aʻo leʻi faʻaaogaina, ia mautinoa o loʻo mama le siosiomaga ma e leai ni otaota i luga o le taʻavale eletise eletise eletise ma siaki pe o faʻaogaina meafaigaluega ma ua maeʻa le uaea.

2) Pe a siitia le taavale, e le tatau ona maualuga tele le maualuga o le siiina, ma e tatau ona loka le paleti pe a maeʻa le siiina.

3) Pe a sii i luga le taavale, e tatau i le tagata faigaluega ona tuua le taavale, ma pe a oʻo i le maualuga manaʻomia, o le tausiga ma le asiasiga o le taavale e faatoa mafai ona amata pe a uma ona mautinoa le saogalemu.

4) E le mafai ona sii i luga ma tuutuu i lalo soo se jack hydraulic taavale.

5) I le faʻaaogaina i aso uma, pe a tupu le pisapisao poʻo isi faʻaletonu, e tatau ona tipi vave le eletise, taofi le galue, ma toe faʻaleleia i le taimi.

6) E tatau ona tipi le mana i le taimi lava e uma ai le faʻaaogaina.Ma fa'amama meafaigaluega, ma fa'amama mea faigaluega.

imeli:sales@daxmachinery.com

TALOSAGA


Taimi meli: Nov-28-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou