O le a le mea e tatau ona faʻalogo i ai pe a filifilia ni ipu eletise eletise Lomia e Daxlifter

Fa'amatalaga Fa'afeso'ota'i:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

O le a le mea e tatau ona gauai i ai pe a filifiliaipu moli eletiseLolomiina e Daxlifter

Ipu fa'asusu eletise, e ta'ua fo'i o le eletise eletise, o se tasi lea o fa'agaioiga o masini eletise.I le tulaga masani, o le fa'aaogaina o se ipu fa'asusu eletise e pu'e ai le oloa o le auala sili lea ona faigofie e fa'ailoa ai.O ipu fa'asusu eletise e fa'aaogaina lautele i masini eletise eletise.Ma, pe a faʻaaogaina ipu eletise eletise, e tatau ona tatou gauai atu i:

1. O le lelei o le faʻafeiloaʻiga o loʻo fuafua ai le tele ma le aofaʻi o le sucker

2. Ole auala ole tausiga ole ipu eletise ole fa'aogaina ole ipu eletise eletise.I nisi tulaga, e mafai ona faʻaaogaina e faʻamautinoa ai le saogalemu o le tuʻuina atu o oloa.Mafaufau e mafai ona faʻapipiʻi le oloa i le limu, e masani lava ona mafai ona faʻapipiʻi pliers e faʻamalolo ai lenei faʻafitauli.

3. Le ituaiga ipu suction ua filifilia e tuʻuina atu foliga ma foliga o le sini

4. Ipu fa'asusu, mea fa'apipi'i fa'apipi'i ma vaeluaga

A la'ititi tele le pito i luga ole oloa pe mamafa tele le oloa e fa'aoga ai se ipu fa'asusu eletise, e mafai fo'i ona fa'aoga fa'amau e fo'ia ai lea fa'afitauli.Afai o foliga vaaia o le oloa e matua ogaoga, ona le mafai lea ona avea le vaega pipii ma foliga vaaia.Ina ia foia lenei faʻafitauli, e mafai ona faʻapipiʻi se masini masini.A maeʻa ona faʻamaonia o le kilipa poʻo le ipu suction o loʻo uuina le oloa, o le a tuʻuina atu e le masini se faailo i le manipulator.

Le faiga faavae o le sucker eletise

1. Fa'afefea ona fa'apipi'i le mea faigaluega i luga o le ipu fa'asusu eletise.Pe a faʻatusatusa i le siosiomaga o le eletise eletise, o loʻo i ai se vaega maualalo o le mamafa i le va o le ipu suction ma le mea faigaluega.O le uiga taua o le ipu suction eletise o le voluma totonu.Ua gaogao le voluma totonu ole ipu suction eletise, lea e aafia tonu ai le pamu.Ole laina pito maualalo ole curvature ole taimi ole felauaiga, ole laina pito maualalo ole curvature, e faasino ile va ole faʻamalosi ole ipu suction pe a uma ona faʻamalosi.

1. O le faatinoga o le ipu suction mafolafola: maualuga tulaga saʻo, mamanu laiti, voluma itiiti i totonu, taimi puʻupuʻu itiiti, malosi lateral malosi i luga o le vaalele workpiece, laugutu faamauga lautele o loʻo i ai uiga faʻamaufaʻailoga sili ona lelei, ma le mautu lelei pe a uu le mea faigaluega. fa'apipi'i fausaga o le ipu suction tele-diamita e mafai ona maua se mana suction maualuga.Ole tulaga masani ole fa'aoga ole ipu suction fa'aliliu taimi ole mea faigaluega ma se mea mafolafola po'o sina talatala po'o se foliga lapotopoto teisi.

2. E iai le fetuutuunai lelei i foliga le tutusa, faʻaleleia le aʻafiaga o le puʻeina o le mea faigaluega, totogi mo maualuga eseese, uʻu lemu le mea faigaluega vaivai, faʻaluma lalo vaivai, auʻu maaa maualuga ma le faʻafefe vaivai i luga o le ipu suction.'ese'ese mea mo le ipu fa'asusu eletise o le fa'amau laugutu fa'amau fa'afeusuaiga.

1


Taimi meli: Iuni-25-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou